Klacht over dienstverlening
Als u niet tevreden bent over de dienstverlening kunt u bij Vryleve aankloppen. Bij een klacht zoeken we samen met u naar een oplossing. Een klacht over dienstverlening indienen werkt het snelst via Mijn Vryleve. U kunt ook op de site een contactformulier invullen en versturen.
Binnen twee weken contact over oplossing
Uiteraard behandelen we uw gegevens vertrouwelijk. We registeren uw klacht en sturen een schriftelijke bevestiging. Hierin vermelden we welke medewerker van Vryleve de klacht in behandeling heeft. We streven ernaar om klachten binnen twee weken in overleg met u naar tevredenheid op te lossen. Heeft u gedurende deze twee weken vragen, dan kunt u contact opnemen met de medewerker die de klacht in behandeling heeft.
Onafhankelijke behandeling Geschillencommissie
Komt u er zelf niet uit met de Vryleve? Dan kunt u bij een onafhankelijke commissie terecht. De regionale geschillencommissie Oost Gelderland biedt u een onafhankelijke beoordeling van het geschil. Vanaf 1 juli 2021 is Vryleve aangesloten bij deze geschillencommissie en kunt u uw klacht laten behandelen. Contactgegevens:
Regionale Geschillencommissie Oost Gelderland
Antwoordnummer 4014
7070 ZX ULFT